Fiskalna kasa za ugostiteljstvo - POS Sector

Fiskalna kasa za ugostiteljstvo koju koristi više od 3800 ugostitelja

Fiskalna kasa za ugostiteljstvo - POS Sector
Scroll down

Jednostavno izdavanje računa, brzina, sigurnost, pouzdan rad su odlike koje krase fiskalnu kasu za ugostiteljstvo POS Sector

Bez obzira o kojoj se vrsti ugostiteljskog objekta radilo svi imaju slične probleme. Jedan od njih je i “Rush Hour”, period dana kada imate najveći broj kupaca ili gostiju. Zbog toga rad programa za ugostiteljstvo preko koje izdajete račune mora biti brz, pouzdan i jednostavan za korištenje.

<h1>Fiskalna kasa za ugostiteljstvo POS Sector omogućava</h1>:

  • Jednostavno izdavanje računa
  • Samostalno dodavanje novih artikala, promjenu cijena ili drugih podataka
  • Vođenje lagera i normativa u administraciji programa
  • Dodatne vrste plaćanja (Kreditna kartica, Virman ili Kupon)
  • Popust na određenu stavku ili cijeli račun
  • Naplata na klijente
  • Detaljne zabrane korištenja određenih dijelova programa pojedinim korisnicima
  • Mogućnost povezivanja više naplatnih jedinica
  • Ispis na više pisača
  • Ladica za novac je povezana sa programom

Glavni zahtjevi mojih gostiju i mog poslovanja su bili da imam pravu robu ,u pravoj kvaliteti, sa dovoljnim količinama u pravo vrijeme. Sa POS Sektorom sam uspjela definirati kakvo efikasno skladište trebam imati, vidjeti što zapravo moji gosti žele i prilagoditi skladište njihovim zahtjevima.

Hana Gošip – Vlasnica Food House

Program za ugostiteljstvo ti omogućava i vođenje narudžbi po stolovima

Pored ispunjavanja općih pravila gostoprimstva, kulture konobara i dobre hrane, vrlo je važna brzina preuzimanja narudžbe kao i brzina posluživanja. Fiskalne kase za ugostiteljstvo – POS Sector ti omogućuje da vodiš narudžbe po stolovima, koje se poslije mogu zbirno naplatiti.

Narudžbe koje konobar izdaje mogu se automatski razdvajati na pisač u kuhinju (za narudžbe) i pisač na šanku (za račune gostima). Pisač u kuhinji ispisuje kompletnu zbrojenu narudžbu po artiklima, ili pojedinačnu po svakom računu.

Računi za goste izlaze na printeru kod konobara. Konobar može da splituje (podijeli) račun, da izda račun na klijenta, i da ispiše R1 račun ukoliko se to od njega traži, odnosno sve što je propisano po zakonu i fiskalizaciji u prometu gotovinom i što treba imati kvalitetna fiskalna kasa.

Zašto je prednost koristiti program POS Sector u ugostiteljstvu:

  • Mirno spavate
  • Rad po stolovima
  • Rad sa pojedinačnom i zbirnom naplatom narudžbi
  • Razdvajanje narudžbi na šank i kuhinju
  • Splitovanje/podjela računa
  • Naplata na klijente (R1)
  • Vođenje primki, normativa i praćenje stanja skladišta

Da li znaš da...

u 19 zemalja širom svijeta naši partneri distribuiraju i održavaju POS Sector
3827 ugostiteljskih objekata koristi POS Sector u svakodnevnom radu
279 milijuna računa korisnici izdaju godišnje preko POS Sectora

Analiza poslovanja i praćenje trendova putem fiskalne kase

Fiskalne kase za ugostiteljstvo – POS Sector nude mogućnost
jasne analize poslovanja u slikama.
Slika vrijedi kao tisuću riječi, a da je to točno upravo ćete se uvjeriti u POS Sector-u. Bez suvišne hrpe brojeva, poslovanje prikazano u kombinaciji brojeva i dijagrama sa jasno istaknutim top informacijama jasnije Vam oslikava pravo stanje i daje mogućnost pravovremenog djelovanja s ciljem poboljšanja poslovanja ili zaustavaljanje negativnog trenda.

Prednosti programa:

  • Jasan uvid u trenutno poslovanje, kao i praćenje trenda rasta i pada prodaje artikala kroz periode
  • Omogućava detaljnu analizu
  • Priprema za knjigovodstvo
  • Mogućnost povezivanja sa Vašim knjigovodstvenim sustavom
  • Isti ovaj sistem koriste i restorani i trgovine ili saloni u hotelima sa 5 zvijezdica, kada njima pomaže, vjerojatno će i Vama
  • Testiranje pune verzije programa je bez ikakve naknade

Pos Sector nam je pojednostavio rad s kasom i artiklima

tihana pecikozic

Nakon starog programa gdje je bilo 1000 nepotrebnih stvari, Pos Sektor nam je totalno pojednostavio poslovanje. U svakom trenutku tokom dana brzo i jednostavno, radimo provjeru utrošenih artikala, stanje skladišta i frizidera, provjeravamo da li štima blagajna, te da li su konobari u gužvama svakom izdali račun i da li je račun plaćen.

Rad sa normativima je pojednostavljen te se ne mučimo sa viškovima i manjkovima sokova kada se poslužuju mješane cuge. U svakom slučaju Pos Sektor nam je pojednostavio rad s kasom i artiklima.

Tihana Pecikozić – Caffe Bar Paviljonček Zagreb

Cijene prilagođene svima

Lite verzija

Osnovni paket je odličan izbor za ugostitelje koji ne vode skladište

39,00 KM Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Kompletna analiza i izvještaji vezani za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

49,00 KM Mjesečno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcije iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvještaji potrošnje materijala
  • Kompletno skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

89,00 KM Mjesečno
3 licence
  • Uključene su sve funkcije iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 19 KM mjesečno, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 39 KM mjesečno. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 9 KM/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma.. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 17%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a svi izvještaji dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

Lite verzija

Osnovni paket je odličan izbor za ugostitelje koji ne vode skladište

390,00 KM Godišnje
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Kompletna analiza i izvještaji vezani za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

490,00 KM Godišnje
1 licenca
  • Uključene su sve funkcije iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvještaji potrošnje materijala
  • Kompletno skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

890,00 KM Godišnje
3 licence
  • Uključene su sve funkcije iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
**Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 190 KM godišnje, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 390 KM godišnje. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 9 KM/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 17%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

100% Kupovina bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja programa garantujemo povrat novca ako ne budete zadovoljni sa bilo čim, odnosno proizvodom, našom podrškom ili nečim trećim

Koristi fiskalnu kasu POS Sector u svom objektu 30 dana potpuno besplatno, i onda odluči, bez obveza, da li ti odgovara.

Pošalji nam svoje podatke i dogovori termin za besplatnu online instalaciju i fiskalizaciju.