Fiskalne kase za uslužne djelatnosti i trgovine

Kasa koju koristi više od 3800 korisnika

Fiskalne kase za uslužne djelatnosti i trgovine
Scroll down

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku

laurin kutak

Moja iskustva s POS Sectorom su više nego dobra. Susretljivost ljudi iz POS Sectora i strpljenje pri rješavanju svih mojih nedoumica i početničkih grešaka su bila iznad mojih očekivanja.

U svakom trenutku su mi pružili potrebnu podršku i vrlo smo lako i jednostavno posložili sve potrebno za nesmetani rad moje blagajne , tako da mogu bez problema preporučiti program i tim svakome kome treba program koji se lako i jednostavno koristi i iza kojeg stoji dobra podrška.

Laura Baranić – Laurin Kutak

Glavne mogućnosti Lite verzije fiskalne kase POS Sector su:

  • Jednostavna i brza instalacija
  •         Brz rad na svim uređajima sa android operativnim sistemom
  •         Rad sa prenosivim pisačem na baterije (bluetooth)
  •         Jednostavno izdavanje računa
  •         Fiskalizacija računa
  •         Automatska fiskalizacija nefiskaliziranih računa
  •         Brza promjena cijene artikla
  • Jednostavno dodavanje novog artikla, glavne grupe i pod grupe
  •         Dodjela zbirnog popusta na cijeli račun
  •         Pregled izdanih računa
  •         Ponovni ispis izdanih računa
  •         Naplata računa na različite načine plaćanja
  •         Storniranje računa
  •         Promjena načina plaćanja računa
  •  Dijeljenje/Splitovanje računa
  •         Rad s klijentima
  •         Rad s dobavljačima
  •         Rad s više korisničkih razina
  •         Mogućnost rada sa više različitih valuta
  •         Pregled skladišta po različitim kriterijima
  •         Korekcije zaliha robe
  •         Analiza prometa po različitim kriterijima

Ako nemaš potrebu vođenja zaliha robe, a trebaš ispuniti zakonske obveze izdavanja fiskaliziranih računa, fiskalna kasa POS Sector Lite optimalan je izbor za tebe.

Pogledaj kratki video o jednostavnosti korištenja programa prilikom izdavanja računa 

 

 

0:00:00 Logiranje u program
0:00:15 Izdavanje računa
0:00:25 Brisanje konzumacija s računa
0:00:31 Gotovinska naplata računa
0:00:35 Ispis narudžbe za šank – ispis na pisač
0:00:39 Ispis narudžbe za kuhinju – ispis na pisač
0:00:43 Ispis računa za kupca – ispis na pisač
0:00:54 Dodatni načini plaćanja – ispis na pisač
0:00:59 Odabir načina plaćanja
0:01:02 Dodjeljivanje popusta na račun
0:01:22 Upis podataka kupca
0:01:27 Dodavanje novog kupca
0:01:52 Lista definiranih kupaca
0:02:06 Ispis računa na A4 pisač

Ugostitelj si?
Upoznaj Standard i Profesional Paket POS Sectora za one kojima je potrebno još više

Ako si ugostitelj kome je potreban rad po stolovima, happy hour cijenama, rad s tabletima za naručivanje i kuhinjskim monitorom onda su naredni paketi upravo za tebe

Ugostitelj si? <br>Upoznaj Standard i Profesional Paket POS Sectora za one kojima je potrebno još  više

Standard paket Fiskalne kase POS Sector
za efikasno upravljanje skladištem

Bez obzira o kojoj se veličini objekta radilo, kafići, barovi i klubovi imaju slične probleme. Jedan od njih je i "Rush Hour", period dana kada imate najveći broj gostiju. Zbog toga fiskalna kasa preko koje izdajete račune mora biti brza i jednostavna za korištenje.

Standard paket je kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta sa sljedećim funkcionalnostima:

  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Skladište ne postoji u vašem objektu samo radi sebe, već kao servis za zadovoljavanje potreba vaših gostiju

Glavni zahtjevi mojih gostiju i mog poslovanja su bili da imam pravu robu ,u pravoj kvaliteti, sa dovoljnim količinama u pravo vrijeme. Sa POS Sektorom sam uspjela definirati kakvo efikasno skladište trebam imati, vidjeti što zapravo moji gosti žele i prilagoditi skladište njihovim zahtjevima.

Hana Gošip – Vlasnica Food House

Iskoristi mogućnost jasne analize poslovanja u slikama

Slika vrijedi kao tisuću riječi, a da je to točno upravo ćete se uvjeriti U POS Sector-u. Bez suvišne hrpe brojeva, poslovanje prikazano u kombinaciji brojeva i dijagrama sa jasno istaknutim top informacijama jasnije Vam oslikava pravo stanje i daje mogućnost pravovremenog djelovanja s ciljem poboljšanja poslovanja ili zaustavljanje negativnog trenda.

Iskoristi mogućnost jasne analize poslovanja u slikama

Profesional paket za one koji trebaju još više

Prednost korištenja Kitchen Display-a zajedno sa tabletima, je u tome što dobivate dvosmjernu komunikaciju. Konobar šalje kuhinji sa udaljene lokacije narudžbe, a kuhinja obavještava konobara kada je narudžba spremna. Bez razgovora!

Mobilo naručivanje

Mobilo naručivanje

Korištenje tableta sprečava razgovore i pogreške pri prosljeđivanju narudžbi od gosta, preko konobara, do kuhinje.
Konobar prima narudžbu za stolom, dok razgovara sa gostom i umjesto da ide do šanka da bi je prepisao sa bloka, konobar koristi tablet da je proslijedi kuhinji. Bez duplog posla. Bez praznog hoda.

Kuhinjski monitor

Kuhinjski monitor

Kitchen display je touch screen monitor ili tablet koji bilježi narudžbe na monitoru, te kuharu daje mogućnost poziva konobara nakon spremljene narudžbe. Kuhar može da vidi koji je konobar, za koji stol i prije koliko vremena poslao narudžbu, što mu olakšava odlučivanje, koje narudžbe prvo spremiti.

U paketu za profesionalce sa mobilnim naručivanjem i KDS-om uključene su sljedeće mogućnosti:

  • Izdavanje računa
  • Komplet analiza i izvješća vezana za prodaju artikala
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvješća utroška materijala
  • Komplet skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom

Za mene osobito jedna od najvažnijih stavki u ugostiteljskom poslovanju su točno definirani normativi.  Sa točno unesenim mjerama sastojaka nekog jela ili pića, sada mogu pratiti cijelo svoje poslovanje kroz potrošnju i trenutno stanje skladišta.

Ovo je bio jedan od mojih glavnih preduvjeta za odabir programa. POS Sector je u potpunosti  ispunio sva očekivanja koja sam od njega zahtijevala.

Martina Lasić – Food Haus

Znaš li zašto se preko 4000 korisnika odlučilo za fiskalnu kasu POS Sector?
Koristi 30 dana besplatno fiskalnu kasu POS Sector u svom objektu prije svoje konačne odluke o kupnji ili najmu i tek onda odluči da li ti naša fiskalna kasa odgovara za tvoje poslovanje. Naravno, bez obveza i ugovora te sa mogućnosti dodatnog bonusa za sve nove korisnike u vidu besplatne online instalacije i fiskalizacije.

Zašto vam predlažemo besplatno testiranje?
Na ovaj način kroz praktični testni rad, bez plaćanja unaprijed, saznat ćeš sve pojedinosti vezane za samostalno dodavanje novog artikla ili promjenu cijena artikla, kucanje računa, storniranje računa ili izdavanje R1 računa, dodjelu porezne stope artiklu, promjenu načina plaćanja ili podjelu računa te način na koji ćeš dobiti izvješća za kraj smjene, pojedinačno ili zbirno izvješće za period.

Koristi fiskalnu kasu POS Sector u svom objektu 30 dana besplatno i onda odluči da li ti odgovara!
Bez Obveza i Ugovora!

Cijene prilagođene svima

U cijenu sve tri verzije POS Sectora, uključen je modul fiskalizacije za razmjenu potrebnih podataka s Poreznom upravom, podrška te sve nadogradnje programa.

Lite verzija

Osnovni paket je odličan izbor za ugostitelje koji ne vode skladište

39,00 KM Mjesečno
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Kompletna analiza i izvještaji vezani za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

49,00 KM Mjesečno
1 licenca
  • Uključene su sve funkcije iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvještaji potrošnje materijala
  • Kompletno skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

89,00 KM Mjesečno
3 licence
  • Uključene su sve funkcije iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
*Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 19 KM mjesečno, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 39 KM mjesečno. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 9 KM/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa najma.. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 17%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a svi izvještaji dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

Lite verzija

Osnovni paket je odličan izbor za ugostitelje koji ne vode skladište

390,00 KM Godišnje
1 licenca
  • Izdavanje računa
  • Kompletna analiza i izvještaji vezani za prodaju artikala

Standard verzija

Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta

490,00 KM Godišnje
1 licenca
  • Uključene su sve funkcije iz Lite verzije
+
  • Rad po stolovima
  • Rad sa happy hour cijenama
  • Kreiranje normativa (povezivanje Artikala i Repromaterijala)
  • Kompletna analiza i izvještaji potrošnje materijala
  • Kompletno skladišno poslovanje (Prijem i izdavanje robe)
  • Kompletna analiza prometa i stanja skladišta

Professional verzija

U profesional verziji sa mobilnim naručivanjem i kuhinjskim monitorom uključene su 3 licence

890,00 KM Godišnje
3 licence
  • Uključene su sve funkcije iz Standard verzije
+
  • Rad u mreži
  • Rad s tabletima
  • Rad s kuhinjskim monitorom
**Dodatne licence su moguće samo u PRO verziji. Cijena dodatne licence za tablet ili kuhinjski monitor je 190 KM godišnje, a za dodatno naplatno mjesto (PC) je 390 KM godišnje. *U slučaju potrebe najma programa za jedan ili više dana 9 KM/dan * *Podrška u radnom vremenu (pon-pet do 16 i 30) i nadogradnje su uračunate u cijenu svih paketa. *Za online plaćanje karticom istaknute cijene su krajnje, a za plaćanje putem virmana ili gotovinski na cijene se nadodaje PDV 17%. *Program se plaća samo za period izdavanja računa, a sva izvješća dostupna su i nakon isteka licence . *Pored podrške u radnom vremenu dajemo mogućnost specijalne podrške 24/7.

100% Kupovina bez rizika

Za prvih 30 dana korištenja programa garantujemo povrat novca ako ne budete zadovoljni sa bilo čim, odnosno proizvodom, našom podrškom ili nečim trećim

Radi ono što Voliš
POS Sector će se Pobrinuti za Ostalo!

Fiskalna kasa koju koristi više od 3800 korisnika

Radi ono što Voliš<br> POS Sector će se Pobrinuti za Ostalo!