Tko spada u kategoriju milenijalaca? Milenijalci su generacija rođena između 1981 i 1996. Najmlađi milenijalci imaju oko 24 godine dok se najstariji nalaze u kasnim tridesetim.

Ako želite privući milenijalnce ne pravite marketing za djecu. Napravite marketing za odrasle zaposlene ljude s pristojnim primanjima. U BiH živi oko 400 tisuća milenijalaca pa tako i vaš marketing morate prilagoditi njima. Donosimo vam par savjeta kako da svoje reklame usmjerite upravo milenijalcima.

Započnite s planiranjem marketinške strategije već danas

Neka se milenijalci zaljube u vaš restoran

Prije nego što pređemo na marketing morate osigurati da vaš restoran radi upravo ono što i reklamira.

Ako promovirate opuštenu i zabavnu atmosferu s modernim menijem, onda to gosti i očekuju u restoranu, pa neka vam to bude na umu prilikom kreiranja marketinške strategije.

Istaknite ono što vas izdvaja od konkurencije

Milenijalcima je stalo do misije i vizije koju vaš restoran promovira i svega što vaš restoran izdvaja od ostalih. Nielsenov izvještaj je pokazao da 85% milenijalaca smatra bitnim da firme budu ekološki osviještene. Navedite u svojim oglasima na koji način se brinete za okoliš kako biste privukli što više milenijalaca.

Ako želite stvoriti održivi lanac nabavke koristeći samo organsku prehranu i meso od lokalnih mesara onda to i promovirajte. Više od 66% milenijalaca je voljno više platiti hranu za koju znaju da dolazi iz biouzgoja, pa to iskoriste u svoju korist.

Marketing za generaciju milenijalaca posebno izdanje za ugostiteljske objekte izdvajanje od konkurencije

Iskoristite tehnologiju da upotpunite doživljaj

Iznenadit ćete se koliko milenijalci uživaju u tehnologiji.

Ova generacija cijeni pristupačnu i inovativnu tehnologiju koja pojednostavljuje posjetu restoranima. Zato ako investirate u restoransku tehnologiju večera se pretvara u zabavu i onda postoji velika mogućnost da vas vaši gosti preporuče prijateljima.

Društvene mreže su jako bitno marketinško oruđe, posebice među mladima. Čak 90,4% milenijalaca je aktivno na društvenim mrežama. Najuspješniji ugostitelji razumiju kako različite platforme dopiru do različite publike, također razumiju različite opcije koje im te platforme nude.

Prema izvještaju o uspješnosti iz 2019. godine, 91% ugostitelja je koristilo Facebook u marketingu, dok je njih 78% koristilo Instagram. Ostale popularne mreže kao što su Snapchat i Twitter su također popularne kod milenijalaca. Ako već nemate račune na ovim društvenim mrežama napravite ih što prije.

Društvene mreže su jako dobro mjesto za reklamiranje, ali pazite da ne budete dosadni s reklamama. Prema Statistici, 46% milenijalaca misli da ih brendovi iskorištavaju na društvenim mrežama, dok njih 36% vjeruje oglasima na društvenim mrežama. Kako vaši oglasi ne bi postali obmanjujući potrudite se da reklamirate realistična očekivanja i da svaka vaša reklama ima svoju svrhu. Korištenje društvenih mreža u promociji restorana je dobar način da testirate da li se vaša firma predstavlja u pravom svjetlu.

Ponudite Loyalty program

Članovi loyalty programa donose više profita i češće posjećuju vaš restoran nego ostali gosti. Loyalty program mogu povećati stopu vraćanja gostiju za 30%, stoga, pokušajte pridobiti što više gostiju putem loyalty programa. Čak 45% gostiju će odabrati restoran u kojem imaju loyalty karticu  i zato se potrudite da dobro reklamirate pogodnosti za stalne goste.

Kreiranje loyalty programa je lakše nego ikada jer na raspolaganju imate tehnologiju, a ne stare kartice na cvikanje. Nema potrebe da se vaši gosti brinu da će izgubiti karticu, jer svoje bodove jednostavno mogu pratiti na mobilnom telefonu, nešto što se definitivno sviđa milenijalcima. Jednostavne i praktične stvari.

Ove tri stvari potiču milenijalce da se pridruže programu vjernosti: Kojom brzinom se skupljaju nagrade (43%), raznolikost nagrada (34%), lakoća praćenja bodova i preuzimanje nagrada (22%).

Isprobajte E-mail i SMS marketing

Preko 93% milenijalaca posjeduje pametni telefon koji stalno koriste za dopisivanje s prijateljima i provjeravanje e-maila.

Kreiranjem loyalty programa pokupit ćete brojeve telefona i e-mailove vaši gostiju. Naravno možete o učiniti i bez loyalty programa, nudeći nešto iz ponude za kontakte.

Iskoristite te podatke na najbolji mogući način tako što ćete im slati novosti i obavjesti putem SMS-a ili e-maila.

Objavite vaš restoran na Google-u

Čak 85% milenijalaca će potražiti vaš restoran preko Googlea. Prilagodite vašu stranicu pretraživaču.

Google je dizajnirao svoj pretraživač tako da lokali koji često nadopunjuju podatke na Google My Business budu na vrhu liste. Zbog ovoga vaš restoran možda neće biti na vrhu Google liste iako se gosti nalaze odmah pored njega.

Kako bi se vaš restoran našao pri vrhu pretraživača potrudite se da na vašoj stranici imate sljedeće:

  • Verificiranu lokaciju i broj telefona
  • Točno radno vrijeme
  • Fotografije
  • Dojmove korisnika

Preporuke gostiju i recenzije

U doba društvenih mreža svi se oglašavaju. Prema izvještaju o uspješnosti restorana iz 2019. milenijalci vole preporuke prijatelja i obitelji (84%), dok je njih 57% reklo da se oslanjaju na online recenzije. Promocija od strane vaših gostiju je najjeftniji i najefektivniji način privlačenja novih gostiju.

Poticanjem gostiju da dijele svoje iskustvo na društvenim mrežama ili čak da pišu recenzije prezentirate vaš restoran stotinama ili čak tisućama potencijalnih gostiju, ovisno o broju pratitelja.

Nikako ne smijete podcijeniti moć preporuke od vaših gostiju. Međusobni razgovori i prijedlozi između poslovnih i školskih kolega mogu vam donijeti pregršt novih gostiju usmenom predajom.

Milenijalci su odani brendu, privrženi pametnim telefonima, vole dijeliti svoja iskustva i trošiti poprilične svote novca na hranu. Restorani se savršeno uklapaju u taj životni stil i zato se potrudite da vaš marketing bude usmjeren ka milenijalcima jer ovo rastuće tržište može činiti dobar dio vaše prodaje.