POS Sector svim novim korisnicima pruža besplatno korištenje aplikacije prvih mjesec dana da bi je isprobali prije plaćanja najma i bili sigurni da su odabrali najbolje za svoje poslovanje.
Ukoliko si već naš korisnik Basic ili Standard paketa i ako si ikada razmišljao o ekskluzivnim mogućnostima koje pruža POS Sector Premium paket i kako bi utjecale na tvoje poslovanje, a nisi našao dovoljno vremena i motivacije pokušati napraviti iskorak u tom smjeru, sada je prilika da to uz našu bezuvjetnu podršku učiniš.
Malo iznenađenje!
Premium funkcionalnosti su ti već aktivne!
Isprobaj nešto novo i osobno se uvjeri hoće li ti se isplatiti! Zaboravi na ograničenja i uđi u svijet vrhunskih funkcionalnosti koje mogu revolucionirati tvoje poslovanje.
Za korištenje i probu Standard ili Premium funkcionalnosti ne trebaš nabavljati neku dodatnu opremu.
Dovoljno je ono što već posjeduješ u svom poslovnom objektu. Ukoliko trebaš podršku za korištenje Standard ili Premium funkcionalnosti kontaktiraj nas na telefon 036 325 236. Sve ćemo ti besplatno podesiti i pokazati kako se koristi.
Prilika traje do 31.12.2023. Iskoristi je!
U tekstu koji slijedi prikazati ćemo neke od funkcionalnosti Standard i Premium paketa koje mogu tvoj ugostiteljski posao podići na potpuno novu razinu.
Lite | Standard | Premium |
---|---|---|
Osnovni paket je odličan izbor za ugostitelje koji ne vode skladište. | Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta. | Idealan paket za ugostitelje koji žele ubrzati svoje poslovanje pomoću mobilnog naručivanja. |
Sve iz paketa Basic + | Sve iz paketa Standard + | |
Izdavanje računa | Rad po stolovima | Rad u mreži |
Kompletna analiza i izvještaji vezani za prodaju artikala | Rad sa happy hour cijenama | Mobilno naručivanje za stolom gosta |
Kreiranje normativa (povezivanje artikala i repromaterijala) | Rad s tabletima | |
Analiza i izvještaji potrošnje materijala | Rad s kuhinjskim monitorom | |
Kompletno skladišno poslovanje (prijem i izdavanje robe) | ||
Analiza prometa i stanja skladišta |
Pogledaj sve POS Sector funkcionalnosti.
Rad sa stolovima
Prikaz stolova možeš savršeno prilagoditi svom ugostiteljskom prostoru. Omogućava ti praćenje zauzetosti stolova i kreiranje narudžbi na njima.
Svaki stol imenuj kako želiš kako bi si olakšao identifikaciju stolova i organizaciju prostora.
Skladišno poslovanje
Efikasno upravljanje skladištem ključno je za postizanje operativne izvrsnosti u ugostiteljskom sektoru. POS Sector integrirani pristup skladišnom poslovanju pruža ugostiteljima alate potrebne za postizanje operativne učinkovitosti, smanjenje gubitaka i maksimiziranje profita. Proaktivno vođenje zaliha kroz POS Sector omogućava precizan pregled stanja robe, korekcije i praćenja stanja zaliha.
Funkcija omogućuje jednostavno kreiranje i praćenje normativa za konzumacije. Normativi se mogu precizno nadzirati i po potrebi korigirati. Nakon korekcije normativa moguće je automatski izvršiti preračunavanje stanja robe skladišta na osnovi novopostavljenog normativa za definirani period unatrag.
Jednostavno vođenje i nadzor skladišta omogućuje optimalno korištenja zaliha i smanjenje troškova što ti najdirektnije povećava profit.
Rad s kuhinjskim monitorom
POS Sector Premium paket omogućava rad s kuhinjskim monitorom kako bi ubrzao isporuku narudžbi iz kuhinje i/ili šanka. Sustav je osmišljen s ciljem povećanja produktivnosti i efikasnosti poslovanja ugostiteljskih objekata, eliminirajući prazan hod i komunikacijske pogreške.
Ovaj intuitivan sustav omogućuje korisnicima rad s različitim uređajima koji se mogu koristiti kao monitor za kuhinju poput tableta, prijenosnog računala ili Touch screen monitora raznih veličina zavisno od veličine prostora i potreba ugostiteljskog objekta.
Narudžba koju konobar šalje na monitor i/ili POS printer u šank/kuhinju sadrži informacije o broju stola, naručenim konzumacijama, vremenu kreiranja i trajanja isporuke narudžbe, te napomene za pripremu narudžbe. Osoblje kuhinje po završetku pripreme narudžbe jednim dodirom monitora konobaru na tablet/mobitel šalje obavijest da je narudžba spremna za isporuku gostu.
Mobilno naručivanje
POS Sector Mobilno naručivanje omogućuje konobarima s tabletom ili mobitelom, na kojem je instalirana POS Sector aplikacija, brzo i učinkovito zaprimanje narudžbe koju u istom trenutku prosljeđuju u šank i kuhinju.
Ovaj inovativan sustav povećava brzinu izmjene stolova za min 30%. Posebno je koristan u periodima povećanog prometa. Mobilno naručivanje omogućuje primanje većeg broja gostiju u “Rush time”, omogućujući brzu i točnu isporuku narudžbi, što pozitivno utječe na zadovoljstvo gostiju. Dodatno, osoblju ostaje više vremena za posvećenost gostima.
Rad s mobilnim naručivanjem eliminira potrebu za hodanjem od stola gosta do šanka/kuhinje kako bi se napravila narudžba, smanjuje se hektičnost i zamor osoblja, čitav proces usluživanja gosta teče glatko i bez stresa. Informacije o vremenu kreiranja narudžbe i naručenim konzumacijama jasno su prikazane osoblju koje ih priprema u šanku/kuhinji, a konobar dobiva obavijest kada je narudžba spremna za isporuku gostu.
Ovo je prilika koja se ne propušta.
Kontaktiraj nas svakim danom 24/7 na telefon 01 4404 707 ili ispuni i pošalji kontaktnu formu. Pozvati ćemo te u najkraćem mogućem roku.